ALLE PROJECTEN IN UTRECHT

Project: Utrecht Marketing
Periode: januari 2017 tot heden

Omschrijving: Per 1 januari 2017 zijn Cultuurpromotie Utrecht en Toerisme Utrecht gefuseerd tot één citymarketingorganisatie genaamd Utrecht Marketing. Binnen Utrecht Marketing is Local Media verantwoordelijk voor commerciële adviezen, de ontwikkeling van partnerships en nieuwe producten, het behalen van salestargets, prognoses en voor business development op verschillende niveaus.

Project: Uitagenda Utrecht
Periode: maart 2014 tot heden

Omschrijving: 17 december 2015 is het nieuwe stads- en lifestylemagazine van Utrecht eindelijk een feit. Mede dankzij de enorme drive van Cultuurpromotie Utrecht is het gelukt de Uitagenda Utrecht te lanceren. Local Media heeft een zeer belangrijke rol gespeeld bij het rondkrijgen van de begroting hiervoor. Utrecht is naast Rotterdam en Amsterdam de derde stad waar dit gratis magazine de stedelingen informeert over de nieuwe hotspots van de stad. Local Media blijft verantwoordelijk voor de advertentieverkoop. Sinds juni 2015 ook voor die van de nieuwe website, www.uitagendautrecht.nl.

Project: Cultuurpromotie Utrecht
Periode: maart 2014 tot december 2016

Omschrijving: Verantwoordelijk voor commerciële adviezen binnen verschillende afdelingen en organisatie breed, ontwikkelen van nieuwe producten, uitbreiden commerciële producten, behalen van salestargets, prognoses en business development.

Project: Culturele Zondagen
Periode: maart 2014 tot heden

Omschrijving: Salesmanagement: Verantwoordelijk voor het volledige salestraject van alle (commerciële) producten van het Culturele Zondagen. Onderdeel hiervan zijn de website, het programmaboekje en de CZ-nieuwsbrieven.

Project: Utrechts Uitburo
Periode: maart 2014 tot juli 2015

Omschrijving: Verantwoordelijk voor het volledige salestraject van alle (commerciële) producten van het UUB zoals de Uitagenda, website UUB en Uitmail. Wij richten ons hierbij voornamelijk op crossmedia selling en culturele partnerships.