ALLE PROJECTEN IN DEN HAAG

Project: Website denhaag.com
Periode: juni 2014 tot heden

Omschrijving:  denhaag.com is de nieuwe toeristische en culturele
portal van Den Haag, Scheveningen en Kijkduin. De site bevat actuele toeristisch-recreatieve informatie over kunst en cultuur, winkelen,
overnachten, restaurants en uitgaan, festivals en evenementen en strand. De site is er voor zowel de inwoners van de regio Den Haag als de toeristische bezoekers die graag en bezoek willen brengen aan Den Haag. Op denhaag.com is het mogelijk om met een Advertorial of met een Medium Rectangle te adverteren.

Project: Den Haag Marketing
Periode: juli 2013 tot heden

Omschrijving: Salesmanagement: Verantwoordelijk voor commerciële adviezen binnen verschillende afdelingen en organisatie breed, innovatie van producten, uitbreiden commerciële producten, behalen van salestargets, prognoses en business development. Verantwoordelijk voor de verkoop van de advertentieruimtes in de This is The Hague gids, op de website denhaag.com en op de billboards aan de Utrechtse Baan.

Project: Haags Uitburo
Periode: juli 2013 tot februari 2015

Omschrijving: Salesmanagement: Verantwoordelijk voor het volledige salestraject van alle (commerciële) producten van het Haags Uitburo zoals de website van het Haags Uitburo, de Uitmails en de Kids Uitagenda. Wij richten ons hierbij voornamelijk op crossmedia selling en culturele partnerships.

Project: Billboards Utrechtse Baan
Periode: oktober 2013 tot heden

Omschrijving: De Welkomst- en Tot Ziens-borden staan aan de belangrijkste en bekendste toegangsweg van en naar Den Haag, de Utrechtsebaan, A12  staan zes bilboards in de nissen. Drie naar Den Haag toe (de eerste Nis bij binnenkomst) en drie Den Haag uit (de laatste Nis bij vertrek). Dagelijks zijn er gemiddeld 200.000 contactmomenten met deze borden. Voor partners van Den Haag Marketing en culturele partijen is het mogelijk om per twee of vier weken twee Billboards in te kopen.